Πραγματοποίηση 19ης Ετήσιας Επιχειρηματικής Επιμορφωτικής Συνάντησης Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος

Πραγματοποίηση 19ης Ετήσιας Επιχειρηματικής Επιμορφωτικής Συνάντησης Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος

 

Με εξαιρετική επιτυχία και με μεγάλο αριθμό συμμετεχόντων επιχειρηματιών και στελεχών, πραγματοποιήθηκε για άλλη μία χρονιά η 19η Ετήσια Επιχειρηματική Επιμορφωτική Συνάντηση Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος ΣΒΘΣΕ, στην αίθουσα εκδηλώσεων του ξενοδοχείου ΑΙΓΛΗ στην Αράχωβα, το Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2023.

Σε μία πολύ ευχάριστη και χαλαρή ατμόσφαιρα, τα υψηλόβαθμα στελέχη και οι επιχειρηματίες-μέλη του Συνδέσμου είχαν την ευκαιρία να λάβουν γνώσεις και εκπαίδευση πάνω σε επίκαιρα θέματα, αλλά και να ανταλλάξουν απόψεις για ζητήματα που απασχολούν τη βιομηχανία και το ευρύτερο επιχειρηματικό περιβάλλον.

Το κεντρικό θέμα της εκδήλωσης είχε τίτλο:

«Ψηφιακή Εποχή και Τεχνητή Νοημοσύνη: Προκλήσεις – Ευκαιρίες – Κίνδυνοι»

 

Το 1ο Μέρος της εκδήλωσης άνοιξε με τον χαιρετισμό του Προέδρου Δ.Σ. του ΣΒΘΣΕ κ. Αθανάσιου Συριανού

 

 

 

 

 

 

 

 

 

και συνεχίστηκε με την παρουσίαση του κ. Πήτερ Οικονομίδη, Brand Strategist Felix BNI,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ο οποίος πραγματοποίησε ομιλία με τίτλο, «Ο καλύτερος τρόπος να προβλέψεις το μέλλον είναι να το δημιουργήσεις».

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:

«Ζούμε σε έναν κόσμο συνεχών, συχνά εκρηκτικών, αλλαγών. Έναν κόσμο που απαιτεί δύο φαινομενικά αντικρουόμενα χαρακτηριστικά – συνέπεια και ευελιξία. Ευελιξία που επιτρέπει συνεχή καινοτομία. Συνέπεια που επιτρέπει ένα αμετάβλητο, σταθερό ήθος.»

Ο κ. Πήτερ Οικονομίδης περιέγραψε το brand ως μια γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος. Μίλησε για την ανάγκη να προβλέψουμε το μέλλον, να δώσουμε στους ανθρώπους αυτό που θέλουν πριν αντιληφθούν ότι το θέλουν. Με άλλα λόγια, να δημιουργήσουμε το μέλλον.

Όπως είπε, «αν δεν το κάνεις εσύ, κάποιος άλλος θα το κάνει».

Επεξήγησε αυτό το σημείο, υπενθυμίζοντάς μας πως η ψηφιακή φωτογραφία αντικατέστησε την Kodak και πώς η Google αντικατέστησε την Εγκυκλοπαίδεια Brittanica.

Προέτρεψε όλους να ονειρεύονται, να σκέφτονται και να δρουν χωρίς όρια, δηλώνοντας: «Dream big, think big and act big».

Συγκεκριμένα ανέφερε: «Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργούμε το μέλλον»

Η εκδήλωση συνεχίστηκε με την παρουσίαση του κ. Γιάννη Κρασονικολάκη, (BSc, MSc, FHEA, PhD) Head of Applied Intelligence and Predictive Analytics της Grant Thornton,

 

 

 

 

 

 

 

 

ο οποίος πραγματοποίησε ομιλία με τίτλο, “Ψηφιακός Μετασχηματισμός των Ελληνικών Επιχειρήσεων”, ένα θέμα που αφορά όχι μόνο στην τεχνολογική εξέλιξη αλλά και στη βαθιά αναδιάρθρωση του επιχειρείν στη σύγχρονη εποχή.

Ο Δρ. Γιάννης Κρασονικολάκης βασίστηκε στην πανελλαδική έρευνα της Grant Thornton, και συγκεκριμένα ανέφερε:

«η έρευνα εστιάζει στις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και τις στρατηγικές για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να προσαρμοστούν και να αναπτυχθούν μέσα στο ψηφιακό περιβάλλον. Καταγράφοντας τον παλμό των ελληνικών επιχειρήσεων, μπορούμε όχι μόνο να κατανοήσουμε καλύτερα τις σημερινές ανάγκες τους και τους μελλοντικούς τους στόχους, αλλά να χαρτογραφήσουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια την πορεία που θα ακολουθήσει η αγορά τα επόμενα χρόνια και τις νέες απαιτήσεις που θα προκύψουν μακροπρόθεσμα».

Το 2ο Μέρος της εκδήλωσης ξεκίνησε με την παρουσίαση του κ. Παναγιώτη Τσιώλη, Partner σε Υπηρεσίες Χρηματοοικονομικών Συμβουλών & Υποστήριξης Συναλλαγών στην Ernst & Young (EY), αναλύοντας το θέμα «Εξαγορές στην Πράξη».

 

 

 

 

 

Πιο συγκεκριμένα ανέφερε:

«Η Ελλάδα διανύει μια περίοδο οικονομικής ανάκαμψης με έντονα θετικές επιδόσεις στην ευρωζώνη, βελτιώνοντας σημαντικά την εικόνα της στη διεθνή επενδυτική κοινότητα και ανοίγοντας νέες ευκαιρίες για επενδυτές».

Επιπλέον, τόνισε: «Οι εξαγορές και συγχωνεύσεις έχουν καταγράψει σημαντική άνοδο το 2022, φτάνοντας σε επίπεδα ρεκόρ, με αυξημένο ενδιαφέρον από νέα Private equity και family offices, τόσο εγχώρια όσο και διεθνή, για μεσαίου μεγέθους εταιρείες».

Τέλος, αναλύοντας τι αναζητούν οι επενδυτές, επεσήμανε τα διαφορετικά προφίλ και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στις συναλλαγές/εξαγορές με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αλλά και τις κινήσεις/ στρατηγικές που αν εφαρμόσουν οι μέτοχοι θα επιφέρουν τη μεγαλύτερη αξία/οφέλη σε μια πιθανή πώληση ή εξαγορά.

Στο τέλος υπήρξε συζήτηση και ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των εισηγητών και των συμμετεχόντων.

Η 19η Ετήσια Επιχειρηματική Επιμορφωτική Συνάντηση Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη των ακόλουθων επιχειρήσεων:

Πλατινένιος Χορηγός:

•ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΒΕΤΕ

 

Μεγάλοι Χορηγοί:

•SOVEL ΑΕ

•ΧΑΛΥΒΟΥΡΓΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΕ

•ΗΡΑΚΛΗΣ ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ

•ΠΑΠΑΔΙΟΧΟΣ ΑΒΕΕ

•ΟΛΥΜΠΟΣ, ΚΛΙΑΦΑΣ ΑΕ, ΔΟΥΜΠΙΑ ΑΕ του Ομίλου ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΑΛΑΚΤΟΚΟΜΕΙΑ ΑΕ

 

Χορηγοί:

•ELIKON LOGISTICS IKE

•NEPA ECONOMIC CONSULTING LTD

•ΚΑΦΑΝΤΑΡΗΣ – ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΑΒΕΕ

•ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ & ΣΙΑ ΙΚΕ

•ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

•ΧΑΛΚΙΣ ΑΒΕΕ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ο Σύνδεσμος ευχαριστεί θερμά τόσο τους συμμετέχοντες και τους προσκεκλημένους ομιλητές που τον τίμησαν με την παρουσία τους, όσο και τους Χορηγούς της εκδήλωσης που στηρίζουν διαχρονικά τις πρωτοβουλίες του Συνδέσμου, με την υπόσχεση ότι θα συνεχίσει να βρίσκεται δίπλα στις επιχειρήσεις-μέλη του με όλες του τις δυνάμεις, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια να προσφέρει χρήσιμες, πολύτιμες και πολύπλευρες υπηρεσίες που προάγουν την επιχειρηματικότητα και κατ’ επέκταση την οικονομική και κοινωνική ευημερία του τόπου μας.

Η προετοιμασία και διεξαγωγή της Ετήσιας Επιχειρηματικής Επιμορφωτικής Συνάντησης Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος 2023 πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Τμήμα ΣΒΘΣΕ/Enterprise Europe Network, στο πλαίσιο της ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ για τις ΜΜΕ 2023, εκστρατεία την οποία συντονίζει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, με σκοπό την προαγωγή της επιχειρηματικότητας σε όλη την Ευρώπη.

 

 

 

 

Ακολουθούν φωτογραφίες από την εκδήλωση